Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 kwietnia 2012

Hej :)
Zacznę od tego, że po dwóch dniach stosowania pewnych specyfików zażegnałam ( mam nadzieję, że na wieki ;) ) problem nadmiernej potliwości. Zapewne wiele z was również zmaga się z tym przekleństwem...5 minut w nowej, pięknej koszulce i już olbrzymie plamy potu pod pachami...A więc muszę polecić wam Etiaxil oraz SVR laboratoires. Etiaxil'u używam na noc, zaś drugiego środka rano. Jakiś czas temu próbowałam już leczyć się za pomocą Etiaxil'u ale do skóry nadwrażliwej, zaś teraz mam do skóry normalnej, i działa o niebo lepiej!


Poza tym byłam dziś na zakupach :)
Kupiłam spodnie z Tally Weijl (choć nienawidzę tracić na nie pieniędzy...) i 2 pary półtrampek z CCC. Są śliczne, mięciutkie i wygodne :) Zdjęcia oczywiście zamieszczam poniżej. Niestety rozmiar 35 nie był dostępny, dlatego byłam zmuszona kupić 36. Do tego wzięłam wkładki sportowe, dzięki którym noga w bucie nie będzie się aż tak bardzo pocić + but leży na nodze idealnie ;) choć rozmiar powinien być mniejszy o jeden.

















Która para podoba się wam bardziej?  :)
























+ TAK JAK OBIECAŁAM : załączam kilka zdjęć z bierzmowania.
Co prawda już po bierzmowaniu, no ale z moją najpiękniejszą siostrzyczką :)
Wspomniana droga w stronę ołtarza :D


Więcej nie wrzucam, bo w kościele wyszły obleśnie.

POZDRAWIAM :)

14 komentarzy:

  1. extra blog zapraszam do mnie
    http://wikiijejkoniki.blogspot.com/p/galeria.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :)
      Oczywiście odwiedziłam i zostawiłam komentarz ;)

      Usuń
  2. Ogólnie fajnie tu jest , dodaje do polecanych i zapraszam do mnie .
    http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Twój blog jest świetny! Fajnie, że wspomniałaś o moim ulubionym autorze-Stephenie Kingu ;)
      Pozdrawiam serdecznie :) i zapraszam do wielokrotnego odwiedzania mojego bloga.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz był identyczny jak ten poniżej, a więc usunęłam ;)

      Usuń
  4. Słit spodnie Madziuuu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki mi się strsznie podobają.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie z suwakami, kocham! <3
    Zapraszam do mnie:
    http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, też je kocham :) + okazało się, że moja siostra ma identyczne...czyli 2 pary takich samych spodni w domu ;)
      Oczywiście że wpadnę :)

      Usuń
  7. Dziękuję, chętnie obejrzę i dam Ci znak czy mi się spodobało. Chociaż, jeśli poleciłaś, to raczej nie mam żadnych wątpliwości. PS, śliczneee spodnie. Kocham suwaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na wiadomość.
      Dziękuję za zaufanie! :)
      Spróbuję jeszcze kiedyś zgarnąć jakieś ciekawe spodnie z suwakami ;)
      Pozdrawiam baaardzo serdecznie! I dziękuję za komentarz :)

      Usuń