Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 kwietnia 2012

Cześć laseczki! :)
Dzisiaj wybrałam się do fryzjera. Wreszcie podcięłam te moje okropnie zniszczone końcówki.
Byłam też w okolicznej pasmanterii. Kupiłam mineralny puder matujący za ponad 20zł (z PAESE), i róż (33) za około 14zł także z PAESE.
Szczerze powiedziawszy po raz pierwszy kupiłam sobie róż i puder. Róż kupiłam w przypływie impulsu, długo nie zastanawiałam się nad jego odcieniem. Długo zastanawiałam się przede wszystkim nad wyborem pudru, nie wiedziałam czy wziąć w kamieniu czy może sypki bądź w kuleczkach. Wreszcie postanowiłam zakupić puder mineralny matujący z uwagi na to, że mam tłustą cerę. Oczywiście nie chciałam uzyskać efektu "tapety" , więc kupiłam puder transparentny :) który idealnie dopasowuje się do karnacji.
Po użyciu pudru śmiało mogę stwierdzić, że skóra rzeczywiście jest zmatowiona i się nie świeci. Zobaczymy jak to będzie po dłuższym wypadzie do szkoły :) Oczywiście o wszystkich pozytywnych i negatywnych wynikach stosowania pudru oraz różu będę informować od razu! A na kosmetyki z Avon'u nadal czekam. Przepraszam, że trwa to tak długo, ale gdy już je dostanę to obiecuję, że recenzję napiszę jak najszybciej.

Jak widać na poniższych zdjęciach róż znajduję się w małym, okrągłym pudełeczku. Jest to rozświetlający róż do policzków.
Puder znajduje się we większym, okrągłym opakowanku. Dołączona jest do niego gąbeczka którą można go nałożyć. Wewnątrz znajduje się także lusterko.




Muszę dodać, że mój ukochany środek zapobiegający nadmiernej potliwości bardzo podrażnił mi pachy. Mają czerwone plamy i bardzo pieką, gdy tylko zostaną nim posmarowane. Muszę zrobić przerwę od stosowania Etiaxilu. Mam nadzieję, że nadmierna potliwość nie powróci, a ja będę mogła ubierać różne ubranka (te mniej i bardziej potliwe) bez żadnych obaw.

A na koniec kilka pytań kieruję do was:
-Czy stosujecie/stosowałyście fluidy? 
-Czy stosujecie/stosowałyście pudry? Jakie polecacie?
-Czy lubicie róże do policzków? Jaki jest wasz ulubiony odcień i z jakiej firmy róże najbardziej przypadły wam do gustu?
-Czy miałyście/mieliście podobne problemy po stosowaniu Etiaxilu bądź innego środku tego typu? Jak sobie z nim poradziliście?


Czekam na wasze odpowiedzi :) Mam nadzieję, że jakieś się pojawią!

+ wrzucam zdjęcie moich pazurków z tymi naklejkami których fotografia znalazła się w którymś z wcześniejszych postów. Zdjęcie niewyraźne, ale myślę, że wyglądało to świetnie!

Dodatkowo pokażę wam zdjęcie, na którym po prostu pokochałam swoją pupę! Uwielbiam takie tyłeczki! :) Szkoda, że nie wygląda tak na żywo... :<


POZDRAWIAM WAS!
LICZĘ NA KOMENTARZE ORAZ NA TO, ŻE WEŹMIECIE UDZIAŁ W ANKIECIE
ODNOŚNIE MOJEGO BLOGA (znajduje się na samej górze po prawej).
CZEKAJCIE NA KOLEJNE POSTY!

1 komentarz:

  1. 1.nie
    2. nie
    3. tak + nwm nie znam sie za bardzo
    4.nie .
    u mnie nowa notka http://uciekasz.blog.onet.pl/ pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń