Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 kwietnia 2012

Witam :)
Wreszcie dostałam moje zamówienie z Avon'u. Jest to korektor, błyszczyk i szampon do włosów. Zdjęcia znajdziecie na końcu postu.
BŁYSZCZYK "PIECZONE JABŁKO":
Jest cudowny! Wspaniale pachnie i równie dobrze smakuje. Usta wyglądają "zdrowiej" i pełniej, są rozświetlone i bardzo całuśne :) Za błyszczyk zapłaciłam 9,90zł i uważam, że jest warty swojej ceny, bo choć jest niska, to błyszczyk jest po prostu wspaniały.
KOREKTOR:
Korektor który zakupiłam muszę wam polecić, czuję, że mam taki obowiązek :P Świetnie kryje niedoskonałości, wygodny w użyciu, praktyczny. Na pierwszy rzut oka wygląda jak szminka, i takiej właśnie jest wielkości, zatem spokojnie, bez żadnego problemu można wrzucić go do torebki, plecaka bądź do kieszeni. Zapłaciłam za niego 8,90zł i tak jak w przypadku błyszczyka uważam, że świetnie wybrałam! :)
SZAMPON MANGO I IMBIR:
W zapachu tego szamponu zakochałam się, gdy Nadia (przyjaciółka z klasy) w szatni dała mi go powąchać. Był wspaniały, nie miałam ochoty oderwać od niego nosa. Zaś teraz odczuwam strasznie mdlący zapach...który niestety kojarzy mi się z jakimś syropem na kaszel. Więc zapach przed użyciem szamponu to jak dla mnie dno. Jednakże po umyciu włosów diametralnie się zmienia.
Włosy są wyraźnie odświeżone, wyglądają bardzo dobrze. Za ten szampon zapłaciłam 10,90zł. Mam mieszane uczucia co do niego, nie wiem czy poleciłabym wam akurat ten zapach.

Teraz mam zamiar zamówić mgiełkę do ciała o zapachu soczystego arbuza, którą miałam już okazję wypróbować dzięki Nadii, która zaatakowała mnie nią na lekcji polskiego. Koszt zakupu takowej mgiełki to 8,90zł.
Drugą rzeczą którą na pewno zamówię w tym miesiącu jest szampon mandarynka i kiwi. Myślę, że będzie pachniał lepiej od szamponu mango i imbir :P przynajmniej mam taką nadzieję. Jednakże uwielbiam owocowe zapachy, więc nie mogę, po prostu nie mogę się oprzeć. Szampon w nowym katalogu kosztuje 6,90zł, więc cena jak najbardziej korzystna dla klienta.
Myślę, że w tym miesiącu na więcej rzeczy niestety nie będę mogła sobie pozwolić. Jednakże bez bicia muszę przyznać się do tego, że bardzo kusił mnie matowy lakier do paznokci, który kupię tak czy tak, tylko jeszcze nie wiem kiedy. Może jednak uda mi się uzbierać jeszcze jakieś 15 zł? :)

No, muszę wam powiedzieć, że dziś po raz pierwszy od kilku lat związałam włosy :P Jestem z siebie dumna! :D

Szampon mango i imbir

Korektor

Błyszczyk

Porównanie wielkości błyszczyka i korektora

Wszystkie produkty


POZDRAWIAM :)

JUTRO COŚ NA TEMAT MINI SZAMPONÓW Z NATURII ORAZ KILKU INNYCH PRODUKTÓW. 

+ gdy tylko zamówienie dotrze, od razu podzielę się z wami moimi odczuciami :)

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem , dobry zakup . Chciałam Ci podziękować za miły komentarz na moim blogu , naprawde dał mi siłe do dalszego prowadzenia go .
    A już dzisiaj nowa notka ,zapraszam do przeczytania i zostawienia opinii http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że zakup jest udany :) Szampon na prawdę ładnie pachnie po umyciu nim włosów, wcześniej zapaszek jest strasznie mdlący...
      Nie masz za co dziękować :)
      Oczywiście za sekundkę przeczytam nową notkę :)
      POZDRAWIAM

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyy I have that Color Trend lipstick too(I hope youre talking English:).Anyways I really like your blog so I followed it.Follow mine if you'd like.It's about make up tips for teens:)
    http://makeupdesert.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń