Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2012

Hej.
Dopiero dziś wróciłam ze wsi. Odpoczęłam, odstresowałam się przed nadciągającymi egzaminami, choć po napisaniu tego okropnego wyrazu znów zrobiło mi się niedobrze.
Kochani, SPRZEDAM GLANY! :) Jeśli ktoś z was jest zainteresowany to wszystkie szczegóły wraz ze zdjęciem wyślę po napisaniu na mój nr gg - 17840140.
Jak bardzo zostaliście wczoraj zlani? :) Zostałam obudzona poprzez oblanie mojej twarzy zimną wodą przez ukochanego wujka + psikanie przez chłopaka kuzynki. Kamilku, pozdrawiam!
My (ja + moje ukochane kuzyneczki) stoczyłyśmy wojnę z nieznajomymi (tylko dla mnie :P), którzy odwiedzili nasz dom. Chyba nie muszę pisać wam kto wygrał :)
Zostałyśmy zaproszone na wieczorne ognisko i poszłyśmy na nie. Oooj ciekawie było, nie powiem że nie :) Poznałam wiele nowych ludzi, pobawiłam się troszkę i strasznie dużo się śmiałam :)
Do domu wróciłyśmy po pierwszej, po drugiej położyłyśmy się spać, choć i tak zasnąć nie mogłam do trzeciej, a rodzice obudzili mnie o siódmej, bo czas wracać do domciu. Czyli w skrócie - jestem padnięta.
Staram się już pomalutku sprzedawać moje podręczniki, bo i tak większości nie musimy nosić do szkoły + duuużo repetytoriów. Myślę, że 300zł uzbiera się spokojnie, a więc ZAKUPY :]
Koniecznie muszę kupić : 
  • Koturny na lato
  • Sukienkę 
  • Leginsy granatowe
  • Koszulki
  • Sweterek
  • Torebkę
Muszę, muszę, muszę!
Jutro chyba dostanę moje zamówienie z Avon'u, więc czekajcie na recenzję :)
POZDRAWIAM i zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie (po prawej stronie na samej górze mojego bloga) i do odwiedzania blogów przeze mnie polecanych :)

2 komentarze:

  1. Czekam na recenzje. Powodzenia w planach na przyszłość. Życzę Ci, żeby wszystko poszło jak należy! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O :) dziękuję :) mam nadzieję, że wszystko będzie tak, jak sobie zaplanowałam. A recenzja pojawi się zaraz po tym, jak wreszcie dostanę swoje zamówienie :)

      Usuń