Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 marca 2012

 Cześć wszystkim! :)
Jak samopoczucie? Już niedługo Wielkanoc :) wolne od szkoły i w ogóle.
O zdjęcia z bierzmowania nie mogę się doprosić oczywiście...ale spokojnie, wcześniej czy później jakieś tu zamieszczę.
Zacznijmy od tego, co zamówiłam dziś w avon'ie. Otóż skusiłam się na cuuudnie pachnący szampon *.*, na korektor oraz na "roziskrzony błyszczyk do ust w kulce". Gdy otrzymam zamówienie, od razu po wypróbowaniu produktów wystawię tu ich recenzję. :)
Wczoraj założono mi dolny łuk aparatu ortodontycznego. Pokażę wam, jak wyglądały moje ząbki z aparacikiem tylko i wyłącznie na górze a jak wyglądają z aparatem na górze i na dole :) + oczywiście malutka podpowiedź odnośnie ciekawego łączenia kolorów :) mam nadzieję, że się wam spodoba.

Kolorek sprzed 2 miesięcy :)
Takie kolorki mam teraz :) Jak widać-pastelowy róż plus butelkowa zieleń :)
Paznokcie mi się połamały, więc musiałam je skrócić, i to baaardzo niestety :< dziwnie się czuję z krótkimi pazurkami, jakoś tak...nieswojo. Kupiłam w okolicznej pasmanterii naklejki na paznokcie :) Myślę, że są urocze :) Ale skorzystam z nich dopiero wtedy, gdy odrosną mi szponki. Oceńcie sami:


Przepraszam, że tak rzadko piszę, no ale czasu nie mam niestety :( szkoła, lekcje, nauka, no i oczywiście życie prywatne. A więc czekajcie na kolejnego posta! Postaram się dodać go jak najszybciej, jak będzie to tylko możliwe :) 
+ Chcesz adoptować psa? Odwiedź schronisko dla bezdomnych zwierząt w Sosnowcu-być może właśnie tam czeka na Ciebie Twój najlepszy przyjaciel. 
Jeśli zaś chcesz psa, ale nie wiesz, który pasowałby do Ciebie, do Twojego stylu życia, który idealnie dopasowałby się do Twojego miejsca zamieszkania-napisz do mnie :) postaram się pomóc, podesłać zdjęcia i opisy takowych psów oraz w razie potrzeby umówić spotkanie z ich schroniskowymi opiekunami. 
Mój nr gg-17840140.
E-mail-minimi176@interia,pl
Nr telefonu mogę podać tylko i wyłącznie na gg bądź przez maila.


Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz