Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 kwietnia 2012

Jejku, już tak dawno nie pisałam..czasu nie miałam na wchodzenie na bloga niestety, przepraszam.
Dziś poświęciłam dwie cenne godziny mojego życia na malowanie paznokci :) efekty oceńcie sami:



+ jak pomalować paznokcie w taki sposób?
Na początek przygotujmy sobie : czarny lakier, biały lakier, przezroczysty lakier, 5 innych lakierów (ja wybrałam fiołkowy, czerwony, jasny różowy, ciemny różowy i niebieski). 
Po przygotowaniu lakierów musimy zorganizować sobie kilka wykałaczek, dzięki którym zdobienie paznokcia będzie możliwe. Na wszelki wypadek radziłabym także położyć gdzieś w pobliżu zmywacz z wacikami kosmetycznymi i kilka patyczków do uszu ;)
Jeśli wszystko jest już gotowe, to możemy przystąpić do malowania.
Na początek nakładamy na paznokcie 1 warstwę białego lakieru. Czekamy aż wyschnie. Po wyschnięciu nakładamy 2 warstwę tego samego lakieru. Znów czekamy, aż DOKŁADNIE wyschnie. 
Mamy już nałożony "podkład", a więc możemy zacząć zdobienie ;)
Teraz należy wziąć wykałaczkę i zamoczyć ją w lakierze koloru czarnego, po czym rysować zaokrąglenia (oczywiście "kółeczka" nie mogą być równe i osadzone w jednakowym miejscu). Można namalować ich tyle, ile kolorów lakierów chce się użyć. Oczywiście czynność powtarzamy na wszystkich paznokciach. 
Po zrobieniu niesymetrycznych kółek należy wypełnić je kolorem. A więc bierzemy wykałaczkę, maczamy w lakierze danego koloru i pomału wypełniamy wybrane "kółeczko", w taki sposób, aby nie zamazywać czarnych linii. Czynność powtarzamy tak, aby wybrane kropeczki zostały uzupełnione kolorem. 
Po wyschnięciu paznokci radziłabym nałożyć warstwę lakieru przezroczystego.
Po zakończeniu pracy, bierzemy patyczek do uszu, maczamy w zmywaczu do paznokci i obmywamy miejsca, w których wyjechałyśmy lakierem na palec, co zapewne zdarzy się niejednokrotnie. 
SWOJE UWAGI ZOSTAWIAJCIE W KOMENTARZACH,
I JEŚLI CHCECIE, TO WYSYŁAJCIE ZDJĘCIA SWOICH PAZNOKCI POMALOWANYCH W TAKI SPOSÓB BĄDŹ W INACZEJ, WRAZ Z INSTRUKCJĄ "JAK POMALOWAĆ". ZOSTANĄ ONE UDOSTĘPNIONE TUTAJ RAZEM Z DOPISKIEM TWOJEGO IMIENIA, E-MAILA BĄDŹ KSYWKI.
Mój e-mail : minimi176@interia.pl
 A tu macie moje nóżki :) Szpilki z quazi oczywiście a sukieneczka, której widać tylko dół, jest z mohito.
Poniżej zdjęcie paznokietków u stopy (tak pomalowałam je do tej sukienki) które ślicznie ożywiły cały zestaw.


1 komentarz:

  1. Fajne notka , u mnie rowniez nowa notka :
    http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń