Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 marca 2012

Cześć dziewczyny ! :)
     Już jutro bierzmowanie. Na 3 biorę sobie imię Weronika, po mojej siostrze która będzie moim świadkiem :)
Mam problem, bo nie wiem co ubrać :( Mam dwie propozycje. Pamiętacie tą turkusową marynarkę? Myślę właśnie nad założeniem propozycji już wam przedstawionej bądź różowej sukienki. Zależnie od pogody oczywiście...Zdjęcia wrzucę jutro. Mam nadzieję, że podejmę właściwą decyzję, i że nie zamarznę w tym kościele.
     Wczoraj byłam na zakupach, szukałam prezentu dla mojej kochanej siostry z okazji dzisiejszych urodzin. Byłam w House i nic...przymierzyłam (ponieważ nosimy ten sam rozmiar spodni i bluzeczek) kilka ciekawie wyglądających rzeczy, jak np. ciemno niebieski top z kokardką, ale na ciele wyglądało to przerażająco! W Orsay'u też niczego ciekawego nie znalazłam niestety. W C&A to co zwykle...nudy. Ale wreszcie po długim namyśle kupiłam jej różową apaszkę w C&A. Oczywiście poszłam także do Tally Weijl ( jej ulubiony sklep :) ) i trafiłam na super obniżki cenowe! Tak fajnie trafiłam, że kupiłam jej przecenioną chyba z 79 zł 90 gr bądź z 89 zł 90 gr czarną, włochatą kamizelkę za 39 zł 90 gr. Kupiłam dla niej jeszcze dwa topy (także przecenione [każdy po 20zł a nie po 25zł]). Dostępna była dosyć duża i ciekawa gama kolorów. Wybrałam miętowy i fiołkowy. Zdjęcia postaram się zamieścić poniżej.
     Dziś rano dałam jej ten prezent i bardzo się jej spodobał z czego jestem strasznie szczęśliwa! Niestety zdjęcia kamizelki nie posiadam, jednakże spróbuję jeszcze takowe wykonać :) siostrzyczka już ma ją na sobie!
+ przedwczoraj kupiłam sobie taki strasznie śliczny lakierek :) Zdjęcie także znajdziecie poniżej.
Oczywiście przed wielkim przymierzaniem w wykonaniu mojej siostrzyczki ubranka były ładniej złożone ;)
Kamizelka na siostrze :P

Tu macie wyżej wymienioną apaszkę. Poniżej zdjęcie w odrobinkę innym ułożeniu. Myślę, że jest urocza :)


Po lewej fiołkowy top, po prawej miętowy kolorek :) Oczywiście zdjęcia nie pokazują dokładnego kolorku topów.

Miętowy top :) Zdjęcie prześwietlone, dlatego kolor wydaje się wpadać pod niebieski. 

Top fiołkowy. 

Mój nowy lakier z miss selene :) Jak widać już zdążyłam z niego korzystać :)

Zdjęcie straaasznie niewyraźne, ale kolorek widać. Oczywiście zdjęcie powyżej jest troszkę przyciemnione, a więc na tym zdjęciu kolor lakieru jest bliższy oryginałowi.  
Moja mordka :D Dzięki tej "przeróbce" wyglądam tu całkiem inaczej niż zawsze, lepiej :]
Niestety mam strasznie okrągłą twarz :(
Buciki :) Szpiluńki moje kochane :) No to jutro tuptuśiamy :D
Zdjęcia tych szpilek w oryginalnych kolorkach znajdziecie TU :)


POZDRAWIAM WAS!
 Jutro lub pojutrze (z uwagi na rodzinkę w domu) dodam nowy post ze zdjęciami z bierzmowania :)
Do kolejnego posta :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz