Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 marca 2012

Cześć :)
Jak mija wam dzionek?
U mnie jest nawet okej. W ramach dietki napiszę wam, co dziś zjadłam i wypiłam :)
Godz. 9 - kawa 2 w 1
Godz. 10:30 - 1 jajko na twardo
Godz. 16-17:30 - trochę maleńkich rogalików z marmoladą
+ oczywiście 1,75 l wody :)
Jestem zła o te rogaliki, no ale :< ... Rachel (od teraz Dylan :]) wpadła i razem zgrzeszyłyśmy, bo mama zrobiła te kuszące, słodkie maleństwa :<
Ale to nic! Już rogaliki się skończyły, więc jutro będzie lepiej! :)
Teraz już nie jem nic do rana, tylko woooda :)
No to lecę się pouczyć troszkę i zostawiam link do śliiiicznych bucików! *.*
http://www.youtube.com/watch?v=8gQxkObOHgc&feature=related
Dobranoc :)
+ wpadnijcie dziś koniecznie na bloga Rachel-nowy wpis już niedługo ;)

______________________________________________________________
O 20:00 podjadłam trochę schaba. Już nie idę do kuchni! :<

3 komentarze:

  1. Haha rogaliki były prze proo ! ♥
    Jutro z pewnością będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam tego bloga i nie poznaje Cię Madzia.. wcześniej metal , buty inne niz glany nie wchodziły w rachubę , teraz szpilki i tak dalej , sukienki hahahahah . nie no pozytywna zmiana ;d

    : Dziewczyna z którą spędzałaś większość czasu w I i II gim :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, glany chętnie sprzedam, więc jeśli znasz kogoś chętnego, to pisz ;)

      Usuń