Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 marca 2012


CZEŚĆ! :)
Na początek chcę polecić wam baaardzo ciekawie zaczynającego swoją działalność bloga prowadzonego przez moją przyjaciółkę, bardzo wesołą Rachel ;) : TU :)
Postanowiłam wrzucić zdjęcia moim zdaniem ciekawego połączenia tych bucików z QUAZI z marynarką :)
Dajcie znać co o tym myślicie-czy wygląda to okej?




+brudne lustro, ale cicho xd

SZPILKI-QUAZI
MARYNARKA-RESERVED
KOSZULKA-MOHITO
SPODNIE-TALLY WEIJL
LAKIER DO PAZNOKCI-ESSENCE

+chcę was poinformować, że od jutra Magda i Rachel wspólnie przechodzą na dietę. Mam nadzieję, że tym razem się nam uda. Chce ktoś dołączyć do wspólnego odchudzania się?
Będę dzielić się z wami moimi postępami. Na blogu Rachel także przeczytacie na ten temat.
Liczę na wasze wsparcie. 

MOJA WAGA-około 47 kg
CEL-38 kg
Czas jaki sobie na to daję-3 miesiące :)

6 komentarzy:

  1. Ej wygląda to zajeeefajnie : )
    A no i nasza dieta będzie super , haha . Dołączcie się do nas. I zapraszam na mojegoo bloga : www.naszepragnienia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda :)
    jeju 47 kg... tyle waży moja noga :D
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za komentarz :)
      Haha :D z tą nogą to dowaliłaś ;P
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny kolor marynarki, całośc prezentuje się super!:)

    38 kg?! Mom, nie za drastycznie? Znikniesz nam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Myślę, że nie za drastycznie ;) przy wzroście 152 cm moje 47 kg dobrze nie wyglądają niestety.
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń