Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 maja 2012

Cześć :)
Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale musiałam zrobić sobie przerwę od wszystkiego...taki ciężki okres w życiu. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Mam dla was kilka zdjęć :)





Ubranko się podoba? :]
Jeśli tak, to poniżej wypiszę wam, w jaki sposób stworzyłam to zestawienie :
Otóż bluzka którą mam na powyższych zdjęciach ma już około 10 lat (jak nie więcej). Rodzice kupili ją kiedyś siostrze na targu i przetrwała aż do teraz :) Mogę wam śmiało powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Jest idealna na upały, bardzo przewiewna.
Przedwczoraj wieczorem zachciało mi się szukać krótkich spodenek. Niestety zeszłoroczne wylądowały w koszu, bo powiększyły mi się biodra no i nie mogłam się w nie wcisnąć, więc postanowiłam obciąć za duże rurki które tylko i wyłącznie zalegały w szafie. Wyszło z nich właśnie to, co widzicie powyżej :) Myślę, że nie jest bardzo źle, jak dla mnie długość jest po prostu idealna.
Oczywiście musiałam dodać rajtuzy, bo jakże by inaczej. Kompleksy nie pozwalają mi na odsłonięcie swoich grubych nóg.
Pasek jest bodajże z House'a, ale nie jestem pewna, więc wolę nie pisać nic na temat jego pochodzenia :P
W każdym bądź razie dodałam go dla 'ożywienia' zestawu. Bez niego byłby zbyt nudny.
+ oczywiście paznokcie :) jak widać na ostatnim zdjęciu wszystkie paznokcie oprócz paznokcia u palca wskazującego są pomalowane na biało i mają czerwone serduszka, które wykonałam wykałaczką. Na paznokciu pomalowanym na czerwono jest białe serduszko.
Butki są z CCC, kilka postów temu były ich dokładniejsze zdjęcia. Jeśli chcecie, to wróćcie sobie wcześniej.
Jeżeli macie ładne nogi, to radziłabym nie zakładać rajstop. Nie wyglądają według mnie aż tak bardzo dobrze w tym połączeniu.

Najprawdopodobniej jutro dostanę swoje zamówienie z Avon'u, więc czekajcie na recenzję.
Zamówienie jak zawsze się spóźnia..niestety nic na to nie mogę poradzić.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz