Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Z uwagi na to, że czarna spódnica bandażowa bardzo przypadła mi do gustu i czuję się w niej świetnie (!), kupiłam dziś dwie spódnice o tym samym kroju, ale innych kolorach.

W H&M'ie powyższe spódnice kosztują 19.90zł/sztuka, więc praktycznie jak za darmo. Jest tylko jeden minus - 'widać' w nich majtki, tj. lekko prześwitują, dlatego najlepiej ubierać pod nie stringi albo w ogóle nie ubierać nic :P
Czarną 'bandażówkę' kupiłam w rozmiarze S, zaś dwie kolejne w rozmiarze XS. Rozmiar S jest jak na moje oko odrobinkę za duży, ale nie podciąga się w górę jak dwie XS'ki, co (szczerze powiedziawszy) na dłuższą metę jest uciążliwe.
Ogółem rzecz biorąc spódniczki są warte polecenia z uwagi na to, jak pięknie przylegają do ciała, co dodaje seksapilu i oczywiście z uwagi na niską cenę, co jest dodatkowym atutem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz