Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 lutego 2012

Hej blogerki i blogerzy :)
Mam na imię Magda, mam 16 lat, mieszkam w Sosnowcu. Fascynuje mnie kulturoznawstwo, lubię uczyć się języków obcych, uwielbiam muzykę, zwierzaki, malowanie paznokci i chodzenie na zakupy :]
Właśnie dlatego założyłam bloga-chcę dzielić się moimi pomysłami na fajne połączenia kolorów m.in. ;) Zobaczymy, czy podołam zadaniu. Mam nadzieję, że moje pomysły przypadną wam do gustu :) liczę na komentarze, rady, uwagi.
A na dzień dobry wrzucam pierwszy "komplecik" ;) Idealny na spotkanie z przyjaciółmi, wypad do kina. Wystarczy zarzucić płaszczyk i wio! :)
Jutro zacznę wrzucać połączenia bardziej na obecną pogodę ;)
Zapraszam do komentowania!

Szalik-(?)
Bluzka-House
Spodnie-Tally Wejil
Koturny-House
Czerwony lakier-Selene mini
Bransoletka-od przyjaciółki ;)

2 komentarze: